fredag 10 september 2010

Vaknade med en scrapidé

Och skred till verket så snart John tog förmiddagsluren och Jakob var ute och lekte.

Ni får se mer när det klart ;-)
I går var jag på Meris scrapträff i Täby och scrappade lite då med. Jag hade John med mig. Han skötte sig exemplariskt. Var vaken och glad i ca 45 min och sen somnade han och sov tills vi skulle åka hem. Jakob sov över hos Farmor i natt, då Jonas är på landet. Natten var lugn och jag kände mig mer utvilad än på länge i morse. Skönt att få känna den känslan ibland när man är småbarnsförälder ;-)
Några sneak peeks på två av layouterna som jag blev klar med igår:


Ha en skön dag!!

2 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

Vad mysigt med bebisgos och tapetprover! Och som tur var så travade mannen min precis in genom dörren här! Jasså du har en semesterfiskare hemmavid :) Jag är faktiskt själv jätteförtjust i att fiska, så det lät inte så dumt! Kanske du och jag skulle ta en tripp nån dag?!?

Vad fint ditt scrap-pyssel ser ut!!! härligt att du orkar pyssla med en så liten! Hoppas verkligen min energi återvänder också :), lir ju så inspirerad att pyssla jag med...

Fredagskramar Lycke

Julia sa...

ååå vad nyfiken jag blev! Det är en så härlig känsla när man blir "uppfylld" av en idé!!
det ser bra ut det lilla vi får se iaf =)
kram