fredag 17 september 2010

Koncentration




Någon gång i somras följde denna rittavla hem från en loppis. Nu har vi även köpt hem kritor. Så nu skapas det. Valar, figurer och solar bl.a. Koncentrationen är stor hos storebror. Lillebror tittar på. Supportar med tjo och tjim ;)
En alldeles egen burk har kritorna fått.


Idag har jag fått åka norrort runt för att byta svart jacka mot rosa. Jakob vägrade den svarta. Så nu hänger det en knallrosa på kroken i hallen. Jätte rosa och fin är den! Den och tuppkam vill han ha, vår stora kille med bestämd och personlig smak. Me like! Stå på dig sonen min, annars gör någon annan det!

2 kommentarer:

lilla a sa...

Cool kille du har! Tuppkam, hmm, är det lätt att klippa?! Jag bävar för den dag jag ska sätta saxen i vår lillebrors hår. Pagefrisyr på böjigt tjejhår klarar jag av, men killfrisyr i rakt hår... Ojojoj.

Milla sa...

Å bumbon! Jag hade en sådan grön till Alex och Manne när de var små, både jag och barnen älskade den! Speciellt ut i sandlådan var den underbar!

Visa bild sen på jakobs jacka, han är förmodligen döläcker i den! :)

Kram från Luleå