måndag 22 november 2010

Min måndag

Liten sov länge. Stor såg på tv. Jag scrappade ett kort och åt frukost typ samtidigt. Åkte till Stinsen och träffade vännerna M&M. Sushilunch och ett par extra vinterhandskar till sonen inhandlades. Och stora kolastänger. Hem igen i vinteryran. Lite mer scrap. Några parti UNO. Vann och förlorade ungefär lika många gånger. Rester till middag. Filmtajm och glass med gubben.... slutade så här:

Hade två sovande killar i soffan när halva filmen gått. Resten fick jag sitta och se själv.

Imorgon blir det återgång till dagis för Jakob. Ingen mer feber i år tack! Och inget annat sjukt heller. För nu vill vara friska. Hela bunten!!!!

Nu är det bedtime för mig med.

Sov sött och tack för att du kikar in här ibland.
Jag gillar det.

1 kommentar:

till-vidas-ara sa...

Oj vad underbart mysig han ser ut lillen..känner bebisdoften ända hit..och känner igen det goa sovaläget hos pappa och bebis :)

Massa kramar Lycke