torsdag 4 mars 2010

stor större störst!?!

v.29...


... och v. 32



Nu är jag i v. 37

Så stor att jag spricker....som synes på bilden *s*



I eftermiddag skall vi iväg på Tillväxt ultraljud igen och se hur om han fortfarande ligger över normalkurvan eller ej. Samt kika om han kanske vänt sig *tvivlar dock*.



Men först skall jag till läkaren med min förkyldning, som nu är inne på vecka tre.
Skulle varit där kl. 9:15 men p.g.a trafikproblem är läkaren sen och har flyttat tiden till 10:45.
Så kan det gå, när det är vinter ;-)


Ha en bra dag och hoppas solen skiner på er!

1 kommentar:

Veronika sa...

hur gick det med läkaren? blev det någon vanlig nässpray eller med cortison? Själv har jag äntligen börjat kunna andas mer och mer efter min förkylning. Till och med så att gravtäppan börjar släppa. Har nu vart utan sprayen i över en vecka :p Spännande med ul igen. :) Vi får vänta en vecka till på vårat.