lördag 6 mars 2010

Sista chansen

Jakob hemma hos kusinerna.
Jonas i bastun.
Jag i soffan framför "Sista chansen".
Har tänt några ljusstumpar i dom nyfyndade ljusstakarna.


Min (ja än så länge) lilla "Ellie" har fått en plats på fönsterbänken bakom min dator.... brevid min lilla söta lampa (som är en kombination av mammas lampfot och ett loppisfynd).

Min dag i listform:
Sova tills man vaknar av sig själv!
Mackfrukost
Loppis
Fika med släkt
Pakethämtning
SOL
Datortid
Röj i sovrummet
ONT i fog
Soffvila
pizza-slice-lunch
Lite mer röj
Rensning
Skänka och slänga
Bebiskläder
Hämtmiddag = Tv-middag
Soffmys
Schlager
Sista chansen
Heja Pernilla!
...
...
...
KRAM på er!

2 kommentarer:

PillePalle sa...

Ekstra-fin med sofakos :) Kjempefine bokser (burkar) du fant! De liker jeg utrolig godt! Hilsen fra Pillepalle

Maria sa...

Låter skönt med en stund alldeles för sig själv i soffan. det händer mig så sällan...