fredag 19 mars 2010

Listdags (det var ett tag sen sist ju)

Och jag härmar Sandra

Tid upp: 8:05

Känsla just nu: TRÖTT
Jobb: Nä
Outfit: Svarta mysbrallor och nattlinne
Middag: Se föregående inlägg
Övriga familjen: Sonen sover på soffan och Sambon är på landet
Premiär: Påskpyssel med Jakob, Amanda och svärmor
Påhälsning: Amanda, Sara och svärmor
Dricker: Bubbelvatten
Äter: Inget nu... blev sååå mätt efter middagen
Kvällsnöje: Soffmys med sonen
På min tv ikväll: Let's dance
Läser: inget
Längtar till: Bebis ankomst!
Funderar på: Hur sjutton jag skall få med mig sonen till sängen utan att bära honom, då han vägrar vakna ;-)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Kul!
Hur gick det med sonen? Fick han sova på soffan, eller vaknade han??

Jenny Bergvall sa...

Vakna o vakna, nja.. jag ledde honom till vår säng med mina armar under hans armhålor... det var lite tungt.. men han gick ju själv ändå ;)