fredag 5 juni 2009

Tre saker

Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Krig
2. Golf
3. Sudoko (eller vad det heter)

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordetjag sitter vid:
1. En burk med pappersblommor i
2. En flaska nagelborttagningsmedel
3. En bund kuvert

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar
2. Funderar
3. lyssnar på radio

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Simma med delfiner
2. Åka till USA
3. lära mig sy

Tre saker jag kan:
1. Rulla tungan
2. Måla
3. Köra bil

Tre saker jag inte kan:
1. Sjunga
2. Spela golf
3. Laga Sushi

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
1. Dina föräldrar
2. Dina barn
3. Bra musik

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
1. Laga sushi
2. Sy
3. Spela Backgammon

Tre favoriträtter:
1. Sushi
2. Tapas
3. Skaldjur

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul lista! :D

(men aldrig i livet att jag skulle lyssna på mina föräldrar..! Barnen och musik går bra däremot! ;) )

Cattis sa...

Rolig lista! =)

Hoppas du får en skön helg!

Kram/Cattis

Anonym sa...

Rulla tungan...??

/Jonas P