fredag 12 juni 2009

Solo

Ikväll är jag solokvist. Grabbarna har åkt ut till landet.
Imorgon skall jag jobba. Vi har utvärderingsdag med jobbet ihop med Eds.
På söndag är det kalas för Jakob ochhans vänner från gården och dagis. Jonas o Jakob kommer tillbaka på söndags morgon.
Så ikväll har snälla svärmor varit här och hjälpt mig städningen.
Tusen tack G!!
Har fortfarande lite plock att ta hand om.. mensnart är det iordninggjort.

Så ser helgen ut för mig.
Vad har du för planer??

Nu skall jag njuta lite av att bara vara på sofflocket ett tag. Och hoppas att huvudvärk och värk i foten går över snart. Ett åskväder skulle nog lösa mitt ena problem.

Sköt om er!
KRAM Jenny

4 kommentarer:

Jenny_U sa...

Träna imorgon, sedan tror jag vi ska till Fyrishov. Söndag har vi inga planer, rätt så skönt. När har du semester? Har du nån i år?

Jenny Bergvall sa...

Japp Jenny, jag har semester i år. Vi stänger förskolan under hela Juli. Så då är jag ledig. Du då??

Jenny_U sa...

Jag går på semester vecka 28 och så har jag 4 veckor. Sparar en tills i september då vi åker till Cypern en vecka. Härligt! Hoppas vädret blir bättre snart bara, igår var det så rått här hemma att vi fick tända en brasa, inte ofta vi gör det i juni! Sköt om dig!

Cattis sa...

Mina planer för ikväll...firmafesten på stadt ska jag på, trots att jag slutat där. Men det ska bli kul =) Sen är det även crusing här på orten och då brukar det vara mycket folk ute. Hoppas bara att det har slutat regna tills dess. Är såå less på detta tråkväder! Bläää..vill har sol och värme nu!

Kram/Cattis