måndag 8 juni 2009

Måndagen den 8 juni

Försov mig i morse. Efter en jobbig natt då Jakob legat och gråtit, snarar skrikigt, hela natten fram till halv fem i morse. Vaknade fem minuter i sju. Börjar sju!
Hoppade i kläderna på ett kick o sprang ut till bilen.
Tre minuter över sju körde jag upp på jobbets uppfart.
Tur man har nära när man försover sig så här *s*

Jonas var hemma och vabbade med Jakob, som mått bättre under dagen.. men varit SUPER TRÖTT. Jag slutade vid tre och efter ett litet läkarbesök för mig så åkte jag hem. Jonas och jag körde shiftbyte. Han åkte till jobbet och jag och Jakob umgicks. Bl.a. har vi nu fått ut hans inbjudningar till dagiskompisarna, badat och läst Nicke Nyfiken.
Han har varit pigg på eftermiddagen/kvällen. Men har inte ätit så mkt.
Somnade bra men började klaga på magont igen. Men det gick snart över.
För en stund sen (vid tiotiden) så vaknade han igen, jätte ledsen och klagade på ont igen.
Vi får se hur den här natten blir. Hoppas vi får sova och vara friska.
Jonas stannar hemma imorgn med så Jakob får krya på sig mer.

Det var dagens rapport ;-)


P.s. Jag har fått mitt absolut finast kuvert i brevlådan idag. Blev så glad över dagens post. Men om det berättar jag mer en annan dag.

KRAM Jenny

3 kommentarer:

Indra sa...

Det var snabbt jobbat att komma till jobbet så fort!

Men alltså Jenny nu får du ta och sluta visa så fina scrapalster i bloggen *hytter med pekfingret*. Jag var tvungen att beställa en massa grejer efter att ha tittat in på din blogg häromdagen och det blev dyrt. Så nu tar du och skärper dig och visar bara fula saker framöver. Tack på förhand!
;-)

Jenny_U sa...

Jösses då! Vad är det för åkomma han råkat ut för Jakob? Hoppas han blir bättre snart!

Sandra sa...

Stackars liten.. inte kul att vara sjuk!
Hoppas han piggar på sig snabbt..

*kram*