söndag 18 november 2012

Lördag och Söndag

På lördagen blev det en liten loppistur. Ett fat, en hjälm och en bakform fick följa med hem.
Sen styrde jag mot Arlanda och träffade bästa Kiropraktorn Per.
Hem igen och då blev jag rödhårig:
Kvällen spenderade jag med några goa tjejer på "Hästen".
Åh vad man borde göra sånt oftare!!
Kvällen avslutades med lite dans på haket jag inte ens vill erkänna att jag varit på ;-)


Söndagen började med sovmorgon och tungt huvud.
Efter lunchen gick jag och Jakob på bio i Kista.

Vi såg "Hotel transylvania"

Sedan ett möte med klassföräldrar för att planera klassdisco.
Hem och äta middag, lägga barn, måla naglar och till sist en stund med Tv4 Play.
GOD NATT HELG!


1 kommentar:

till-vidas-ara sa...

Vilken fin rödhåring jag ser! låter som härliga dagar för dig. du ser ut att må så bra. och fina naglar har du också ***

kramar om, Lycke