onsdag 31 oktober 2012

Färgtema på Fabriken

Färg ja. Hemma hos oss är det MYCKET färg. Färgglatt tycker vi. Andra kanske tycker det är överdriver. MEN vi gilla't!
Redan när man kliver in i hallen ser man denna färgglada tapet:
 
I köket står nya "Kärleken". Den färgglada ljusstaken från Indiska:
 
Min senaste målning står som fond till min samling med färgglada ljusstakar:
Håller mig inte till någon särskillt färgskala, det är liksom all färg som gör oss glada som gäller.
Men de färger som dominerar är nog Rosa, Turkos och grönt
 
Fler bilder med färgtema hittar du hos Fabriken!

8 kommentarer:

Rebeccas DIY sa...

Åh, vad härligt med en konstrast till alla vita hem man ser i överflöd! Underbart och helt i min egen linje :)

Ninette sa...

Ni har så härligt färgglatt hem!

Farfars stuga sa...

Ni har ett härligt färgglatt hem.

Kram Cia

Maria sa...

Jag blir också glad av färg. Hos mig är det mest rött i kombo med nästan alla andra färger.

Borgmästaren sa...

Oj, vilka härliga färger! Ett hem i min smak!

Anna sa...

I love it! Vi har också ett ganska färgstarkt hem!

Anna sa...

I love it! Vi har också ett ganska färgstarkt hem!

Anonym sa...

Hej! Måste fråga vart den fina tapeten i hallen kommer ifrån??!! Maila mig gärna om du ser detta meddelande! pysmysan@hotmail.com

Mvh Sara Collins