fredag 19 oktober 2012

En till lista

Snodd från My:

Vad har du på dig?
Randiga tights, Svartspetskjol och en svarvit mönstrad tunika.
Hur mår du?
Trött och ont i halsen 
Vad önskar du just nu?
Att vi skall vara friska och hållas från sjukdomar längre än ett par veckor åt gången. SÅ less att alltid någon är sjuk.
Vad har du ätit idag?
En knäckemacka, ett par godisbitar, en banan och nu skall jag ta och fixa något innan lilleman vaknar igen.
Vad ska du göra imorrn?
Njutar av lugnet på landet.
Och på söndag?
Samma som ovan hoppas jag ;)
Vem saknar du?
Mina föräldrar. Kommer aldrig komma över det fakto att dom inte fick leva och se sina barnbarn.  
Senaste köp?
En helt UNDERBAR ljusstake från Indiska. (se bild)

Vad skrattade du senast åt?
Programmet "Mitt liv är ett skämt" med Bingo och Katrin Z.
Vad grät du senast åt?
Min känsla av otillräcklighet när tålamodet inte håller hela vägen.
Vem sov du senast med?
ALLA mina killar. Vår säng är alltid full med barnen nu när vi fortfarande fixar deras rum. Gissa om jag längtar till att vi blir klara ;) 
Vad läser du just nu?
Har inte tid och ro till vuxenböcker, då det är mest barnböcker. Mamma Mu får ett sår har jag väl läst 7 ggr denna vecka. Men bläddrar gärna i mina inredningstidningar så snart jag kan.
Senast sedda film?
En oväntad vänskap
Vilken svordom använder du mest?
F-n!
Vem var den senaste som ringde dig?
Maria
Senast 3 inkomna sms??Ellos, DBSSchenker, AnetteD.
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
Är ff hemma
Vilken är din favoritfrukt?Persimon
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Helena Bergström.
Vad är du rädd för?
Döden... inte min egen men andras. Rädd att förlora fler nära och kära.
Blir du lätt svartsjuk?Nä inte alls.
Din favoritkaraktär ur en serie?
Sheldon o dom andra i Big Bang Theory
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Misen
Vilket språk hade du velat lära dig?
Italienska 
Vad för sorts killar faller du för?
Senast jag föll (20år sen) var det för en snäll rolig kille vid namn Jonas.
Vart vill du åka just nu?
Till landet

Inga kommentarer: