fredag 18 november 2011

Det här går jag igång på!

Som sagt, någon minimalist är jag inte. Jag gillar personliga hem där man ser vem som bor och hur dom är. Jag inspireras av färger, mönster och blandade stilar. Så här ser ni några bilder av hemvråer som jag går igång på:














Mors is fun! ;)



Jag vill inte ha för mycket tomma ytor. Då får jag allergiska utslag. Det funkar hos andra, men inte hos mig. Jag blir lugn av färgklickar och vackra saker.


Så Älskling, något minimalistiskt hem kommer du aldrig få så länge du står ut och bo med mig. :-)





Jag har bl.a. hittat bilderna på StyleRoom , Stina och hos Persilja

4 kommentarer:

Persilja sa...

Oj så fint sällskap jag hamnade i! :) Jag är som du! Ingen minimalism tack! Trevlig helg!

K R I S T I I N A sa...

aaah, underbart!
//Kristiina

till-vidas-ara sa...

Den där första känner jag minsann igen :) känner micg mycket hemma där också.mmmmmm!!! och min älskaling får allt stå ut med detsamma :)

kramar Lycke

kollijox sa...

galet härligt...man känner sig välkommen och trygg!