torsdag 2 juni 2011

Trodde väl aldrig....



...att jag skulle stå å posera i olika kläder, fota mig själv, och sen lägga upp i bloggen.

Nä för något år sen tänkte jag att så kommer jag aldrig att göra.

Men man skall visst aldrig säga aldrig... för plötsligt står man där och gör precis så som man sagt att man inte skall. Ja... man o man.. jag i alla fall ;-)


Jakob har åkt till sina kusiner på Munsö med farmor. Han skall vara borta i hela fyra dagar! Han har själv valt det. Han trivs så bra hos dom. Men Oj vad jag kommer att sakna honom. Får puss lite extra på John istället.


(Tunikan är från Kappahl och byxorna minns jag inte vart jag köpt... för lääänge sen)

4 kommentarer:

Sanna sa...

Härligt gumman! =) <3
Kraaaam
Sanna

syster A sa...

Vad fin du är! Gillar tunikan :)

Maria sa...

Jag tänkte inte heller att jag skulle visa "dagens outfit" någongång, men några gånger har det blivit. Känner mig dock obekväm med det, försöker vänja mig...

Birgitta sa...

Jättefin tunika. Passar dig alldeles utmärkt.
Kram