måndag 27 juni 2011

Dagens lista 26/6



Dagens bästa: Hm... mkt bra saker idag. Men ingen som sticker ut liksom.
Dagens sämsta: Kanske blev fotad i en fartkamera... får se om det blir något av det.
Dagens klädsel: Vit o turkosrandis blus och vita highwaterpants ;)
Dagens köp: En vinterjacka på rea till Jakob och ett par blommiga leggingstill mig. M.m.
Dagens låt: Giva a little love...tror jag den heter, den som jag har på hjärnan idag
Dagens beroende: Chips med dipp. Har ätit så mkt. jag kunnat, tack o lov inte så mkt. som man kunde förr ;) Men ibland måste man få frossa litegrann igen.
Dagens roligaste: Hmm, kommer inte ihåg just nu... men jag garvade högt åt en kommentar från Jakob... men minns ej nu vad det var om.
Dagens Länktips: behöver du en färgkick? Kika in här då:
http://tispsytessie.blogspot.com/

1 kommentar:

till-vidas-ara sa...

Ja, visst var det skönt med det enkla. och så slapp man bakruset. var ut på promenad vid tio dan därpå och såg knappt en bil i sikte :)
Hoppas det inte blir nåt med fartkameran. Brukar skriva ner deras små bevingade ord numera, så fint när det finnes kvar..

Kramar Lycke