lördag 4 juni 2011

God mogon?


Jag undrade verkligen först om denna morgon var god. För den började vid tretiden. John fick välling då. Sen var han vaken och rätt missnöjd i ungefär en timme. Vi somnade om vid fyra, bara för att vakna igen strax innan fem. Då var Liten jätte missnöjd. Skrek o skrek o skrek. Inget verkade hjälpa. Då tog jag ut honom på en liten biltur. Då tystnade han. Sen när vi kom tillbaka från vår lilla tur var han en pigg och glad kille. Allt vände nu.
Jag har ätit jordgubbar, flingor och mjölk till frukost. solen skiner och fåglarna kvittrar. Så NU tycker jag att det är den GOD morgon ;-)

Hoppad DU får en fin dag!

2 kommentarer:

Maria sa...

Ibland kan det bli lite fel med tiderna och humöret. Tur att det ordnade sig...

Julia sa...

Åh hoppas du fick sova bättre i natt. Smarrig frukost, jag åt detsamma :) kram