lördag 9 oktober 2010



Lördagen började inte som man vill att dagar skall börja. Vaknade och insåg att det bara var en kvart kvar till Loppisen öppnade. Så jag kastade på mig lite kläder och grabbade tag i en banan på väg till bilen. Körde några meter. Insåg att något var fel på bilen. Stannade. En man kom och sa: -Du har punktering. Jo tack. Och däcket hade hoppat av fälgen. Så det var bara att låta bilen stå och gå hem. Bytte till andra bilen och drog iväg. En kvart försenad och mina fynd, som jag spanat in på nätet igår hade försvunnit ;( Jaja, det var inte menat. Istället fann jag bl.a. dessa två väggprydnader (se ovan). En tavla med härliga färger och en klocka som jag troligen skall ge bort... eller som John skall få på sitt framtida rum. Har inte bestämt mig ännu. Klockan är grön... inte svart eller brun som man kan tro av bilden ovan. Synd att färgerna blir så missvisande ibland när man fotar.




Gårdagskvällen Hos familjen W blev både trevlig och sen ;-) God mat, många skratt och tre sovande småkillar innan vi gick hemmåt. Tur att det var nära, då vi fick bära hem de sovande killarna strax efter tolv.


Ikväll skall vi fira en 46-åring med en korg full med snacks. Det skall också bli trevligt.


Snart slår min besöksräknare om till 50'000 besök. KUL!! Det skall vi fira. På något sätt. Hur?!
Tack alla ni som kikar in här.

Inga kommentarer: