måndag 23 augusti 2010

Handtryckta Tapeter

Någon av dessa två skulle jag kunna tänka mig som fondvägg i Johns rum här hemma


Och den här skulle passa fin fint i våran hall hemma!
Mera rosa hemma Jonas?? i så fall denna i hallen, som fond runt öppning mot passagen! :-) ... eller som fondtapet i sovrummet på landet... eller i köket på landet!! Oj.. många förslag har jag vart den kan sitta.
Någon av dessa, som fond, i sovrummet?!?:
Denna hade vi i vårat kök när jag var liten... eller var det tvärtom... Gula blommor på vit botten?!

Rätt fin tycker jag ;-)

Fann länken till Handtryckta taper hos Persilja.

3 kommentarer:

Stina Glaas sa...

Äsch, den här gamla trasan. ;-) *rodnar klädsamt* Tack för komplimangen. Det är en av de finaste jag fått. :-)

Coola tapeter. Skulle nog kunna se sunkiga ut på fel ställe (= i sunkigt gammalt hus), men hur snygga som helst i rätt hem (= i ert hem!). :-D

Maria sa...

Läckra tapeter! Hoppas att du får sätta upp en någonstans.

jeanette sandelin sa...

åh, skulle vilja ha som fondvägg i min blogg! älskar dess mönster och färgen :)
kram från tant i n v dalsland.