onsdag 20 januari 2010

Onsdagen den 20 januari 2010


Frukosttime

Det blev sovmorgon här hemma idag. Vid 9 kom vi upp och ringde förskolan. Där meddelade dom att maginfluensan går för fullt. Tydligen var 7 barn hemma, bara på Jakobs avdelning. Hua!
Då bestämde vi oss snabbt att Jakob också skulle stanna hemma. För att inte bli smittad. För om han nu klarat sig så här långt, så kanske kanske han kan få fortsätta vara frisk.

Och eftersom vi skall åka ner till Småland imorgon kväll, för att gå på begravning på fredag, så vill vi gärna undvika att åka på kräksjukan.

Och på lördag skall jag ju iväg på tjejweekend med Sara och Sandra m.fl..
Så... Jag vill vara frisk!!

Dagens "To-do-list":
*Skall se om jag kan snygga till håret lite med lite toning.
*Jakob och jag åker och lunchar med Jonas.
*Packa för både småland och tjejweekenden
*Försöka få tag på "tanten på kommun" igen!!!
*Försöka ladda min mp3 med lite ny musik.

Vad har du på agendan idag??

1 kommentar:

syster A sa...

Min agenda är tom! Fick ledigt idag så det blir nog soffa+deckare.

Kram A