fredag 15 januari 2010

Jag blommar

Idag har jag varit in till huvudstaden och fikat med "Jag blommar" Maria som var och hälsade på i stan.


Vi satte oss på ett fik i Passagen (tror jag det kallas) och pratade om ditt och datt en stund. Det var mysigt och gott.
Sen gick vi och kikade i ett par butiker tillsammans innan vi sa adjö och gick åt skilda håll igen.
Ett kort men fint möte med en härlig person!
Hoppas vi gör om det nästa gång du kommer ner Maria!!

När vi skilts åt snurrade jag in mig på NK och PK-huset en stund.
Trillade i vanlig ordning in på Indiska och där blev det habegär på en duk:

Den är helt i de färger jag vill dekorera hela mitt hem i just nu.
Älskar den redan!

6 kommentarer:

Birgitta sa...

Urtjusig duk!

Sara sa...

Sjukt snygg *vill härmas*

Kram

Jenny Bergvall sa...

Vill du härmas med duken eller?? Gör så!

Anja sa...

Härlig duk!! Indiska har underbara saker!

Cattis sa...

Åh! Vad roligt att få träffa Maria! Hon har ju en sån härlig blogg! =)

Läcker duk...hmmm...undrar om dom har den hemma på Indiska i Hudiksvall..

Kramelikram!

Maria sa...

Hej Jenny!
Så kul det var att träffa dig. Kändes som att träffa en gammal bekant på något vis...
Jag har kommit hem ikväll, ska blogga om Sthlm imorgon.