onsdag 20 januari 2010

Härmar Johanna.....

....och svarar på nedanstående frågor:


1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej
2. Vem såg dig senast naken?
Sonen när jag kom ut ur duschen i förmiddags.
3. Hur såg du ut på högstadiet?
Oj... ja som de flesta andra. Flöt nog in i mängden av tonåringar. Pufflugg, blå mascara och skinnväst m.m. var de attrebut man hade för att se ut som alla andra.
4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Smalare och mycket rynkigare.
5. Hur var du på dagis?
Gick inte på dagis. Hade dagmammor.
6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Lyhörd, flexibel och kanske lite rolig också, hoppas jag de säger ;)
7. Biter du på naglarna?
Nä och har aldrig gjort
8. Har du något handikapp?
Inget diagnoserat iaf! :-)
9. Är du rädd för att få hängbröst?
Nä Min har hängt större delen av deras existens så jag är van ;)
10. Tror du att Gud är en man eller en kvinna?
För mig är gud könslös...eller dubbel. inte antingen eller i alal fall
11. Svär du?
Ja, lite för ofta
12. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Nja... nu var det länge sen någon hittade hit.. jag är nog rätt kort och ifrågasättande
13. Hur homo är du på en skala 1-10????
Oj.. inte alls tror jag...men kanske 1 då??
För att jag tycker kvinnor är vackra. Men inte på något sexuellt sett... mer estetiskt.
Älskar killar ju... har alltid gjort det sen min första förälskelse vid fyra årsåldern.
Hmm... vilken dum fråga egentligen tycker jag.. för jag gillar inte att klassifisera "homo" för någon. Man är den man är och man gillar den man gillar. Punkt. Måste det ha en titel??
14. Tror du på utomjordingar?
Njae vet ej.. men ensamma varelser i universum verkar lite konstigt.
15. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Oj... vet ej.. Pastasallad med grillad kyckling kanske. normalt hade jag kanske svarat sushi.. men sen jag blev gravid inser jag att jag inte kan äta det så mkt. längre.
16. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Ärtsoppa och punch. Eller Broskmat så som grisfötter eller öron m.m.
17. Har du blivit arresterad?
Nej
18. Ljuger du?
Det händer... mest vita lögner för sonen
19. Har du kysst en polis?
Nej
20. Har du någonting att dölja?
Har inte alla det?
21. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar och foton på son och sambo i en plastbricka.
22. Är du/har du varit gift?
Nej
23. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk-/flickvännen från krogen?
Kanske... det beror på.
24. Kan du laga cyklar?
....jag skulle nog fixa det tillslut! Vet i alla fall i teorin hur man lagar en punka ;)
25. Kan du fixa med bilar?
Nä varför skulle jag göra det när jag bor ihop med en bilmeck... verkar onödigt att göra hans jobb *fniss*
26. Brukar du köra om?
Japp... allt och alla som kör för sakta....vilket är väldigt många!
27. Kan du baka bröd?
Kan och kan.. vill inte!!

:-)

1 kommentar:

Stina Glaas sa...

Tur att vi är två då! :-) Vi får bilda en klubb - "Vi som gillar ytterligheterna (och allt annat jag känner för just nu)". ;-) Det var värsta aha-upplevelsen för mig när jag insåg att jag faktiskt inte behöver välja! Och att jag inte ska välja bort något, för då väljer jag bort en del av mig själv och det mår jag inte bra av. :-)

Och ser man på det ur en pysselsynpunkt är det dessutom väldigt skönt att kunna byta stil och material emellanåt. Det är lättare att hitta inspirationen då. :-)
Kram!!