onsdag 29 oktober 2008

Skafferi o VAB

Igår kväll började vi rensa och göra om i köksskåpen.
Bl.a har vi skippat vårat vitrinskåp. Det är numera ett skafferi.
Japp, jag är trött på att man samlar en massa saker man aldrig använder eller en gillar, i ett skåp med godförvaring. Och jag är trött på att inte ha ett vettigt skafferi, utan fler olika köksskåp för förvaring av matvaror. Nu är allt samlat på ett ställe och de glas o sånt, som vi vill ha, är nu upp i köksskåpen igen.


Så här ser nya skafferiet ut:



















Är hemma med Jakob.

Fast jag vet inte vem av oss som mår sämst.
Hans ögon är lite kladdiga och han hostar och är hes.
Själv har jag knappt någon röst, hostar och har astma.

Nu sitter vi vid varsin dator. Jakob ser på barnsånger på Youtube och jag kollar lite bloggar.
Snart skall jag övertala sonen till att komma med mig till soffan o vila lite framför en bra barnfilm.

Inga kommentarer: