söndag 26 oktober 2008

En liten minibook

...har jag roat mig med att skapa idag.
Det är en gammal pekbok för barn som fått en liten Make-over.
Då det är sånt uselt ljus nu, så får ni inte se mer än framsidan idag.

F.ö. så är min hals skit igen!
Inte kul.

Hade feber i fredags men igår kändes allt okej. Men nu verkar det komma över mig igen.. sjukdomen som aldrig vill ge sig. Blir galen på att inte få vara frisk!

Tur att jag är ledig imorgon.
Det är studiedag på Jakobs förskola och jag är hemma med honom denna gång.

Sen så är jag väldigt sugen på att delta i denna interaktiva klass.
Ser ju onekligen spännande ut, tycker jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad fin den är! Jag har också pekböcker jag vill göra om, men jag har inte bestämt mig för vad jag ska ha i den ännu... :-) Hoppsa du postar fler bilder så vi får se insidan, kanske jag kan få lite inspiration från dig!

Anonym sa...

this mini is so cute. i love the little doll on the front