söndag 5 maj 2013

Vad jag har gjort idag?

Jo, det här:
  • Sovit till niotiden
  • Packat upp
  • Surfat lite
  • klätt på mig
  • Varit på Ikea och handlat vita galgar och färgglada blomkrukor...
  • ...för att jag inspirerades av det här:


Bilden har jag lånat från facebookgruppen Creative Ideas

  • Och köpte spegelfolie, till jobbet, på Bauhaus för att jag inspirerats av detta

Från en av Reggio Emilia förskolan som vi besökte i Italien.
Foto: Jenny Bergvall Dahlkar

(...eller nja, jag har tänkt köpa det länge... har en massa ideer till det.)

  • Kikat på Bakluckeloppisen i Rotebro och där köpt en ljusstake som skall spraymålas så småningom.
  • Tvättat
  • Lagat erbazzone (en spenatpaj typ)  
    Mina egna Erbazzone
    Foto: Jenny Bergvall Dahklar
    
  • Kramat mina efterlängtade barn, som kom hem från landet på eftermiddagen.
  • Ätit Italienskt
  • Nattat finaste barnen med pussar och bok.
  • Fixat med alla foton från Italienresan.
  • Översatt en massa italienska ord.
  • Surfat på nätet.
Nu är det nattinatt!


Bilder och text hamnade galet idag... men.. jag hoppas få till det bättre nästa inlägg.
;-)

 


Inga kommentarer: