onsdag 31 augusti 2011

Loppisfyndat

I lördags gjorde jag några fynd på Skopan. Bl.a. denna galna men härliga "svampklänning":



Passar väl bra i höst?!
40:- var den i alla fall värd tycker jag.
Fler fynd visar jag upp vid annat tillfälle ;-)

Våra ommöbleringsprojekt och en massa små knähundar på jobbet har nu gjort sitt på min rygg. Varning för ryggskott. Fick gå till kiropraktorn idag. Lite bättre blev det, men inte helt bra. Så lyftfritt och värktabletter är ordinationen i några dagar. Nytt besök blir det på fredag. Sen hoppas jag att jag är fit for figth igen... för jag har liksom INTE tid att vara något annat.

Imorgon blir det räkbåt med förskolejobbet. Det ser jag fram emot.
Men nu är det sova som gäller så jag orkar med att jobba lite som icke-lyftande-assistent imorgon.
Sov gott!

5 kommentarer:

Ulle sa...

Super Cool klänning tycker jag.
Kram

Mya sa...

COOL!

Lotten sa...

Såå cool klänning!

Gila sa...

Vilken häftig klänning! I like. A lot!

Josefine sa...

en riktig glad-klänning :)