lördag 24 juli 2010

Lördagsbabbel

Det är lugnt i stugan idag. Igår åkte Jakob till sina kusiner. Han stannar till imorgon. Endast John lever om lite nu. Igår sov han nästan ingenting. 30 min. och ett par powenaps. Det var allt. Så han var lite kinkig (för att vara han) på eftermiddag och kväll. Men just nu, i skrivande stund sover han gott i min säng. Jonas har börjat slipa köksluckorna och jag skall snart fixa mig inför min systers sonsons dop idag. Fast först... skall jag flört med grannen Per (som är kiropraktor) om han kan fixa min rygg.

Go och glad trots lite sömn igår.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Sötkorv!

Tänkte precis googla och se om Per har nån hemsida och se om han har öppet nu.. jag har så sjukt ont i armen, så jag behöver nog få en knäck...

Kram kram!

Jenny Bergvall sa...

Per jobbar i veckan så hör av dig till honom då Sandra. Hoppas armen blir bra snart. KRAM