torsdag 1 juli 2010

Kvällssolen


Kvällssolen lyser in och lyser upp blommorna vi fick av några gäster på midsommarafton.
Imorgon skall jag dela upp buketten för nu har några blommor kroknat. Medan andra kämpar på och blommar fint än. Jag och sönerna är själva på landet. Jonas jobbar sent. Vi gjorde det enkelt för oss. Hyrde en film (Dumbo) och köpte hem tunnbrödsrullar till middag. Nu är filmen slut. Liten son sover. Stor vill INTE sova när det är så ljust. Så han ritar, familjen:

Förtydligande: Jakob har ritat sig själv, Mig, med John i famnen (ej i magen) och pappa.
Kolla in frisyrerna. Hans mohauk, mitt ruffs och Jonas skägg ;-)

(bilderna i inlägget är klickbara för att se i större format)

4 kommentarer:

Milla sa...

Jag ser en bebis i magen på personen i mitten ;) Jacob kanske vill ha fler syskon :))

Jenny Bergvall sa...

Milla: Nä jag håller John i famnen :-)

Damen sa...

Jakobs teckning är tokmysig, väldigt uttrycksfull och söt. :)

PS. jättefint arrangemang i fönstret.

milla sa...

Ah, så klart!!