fredag 9 april 2010

Våran fredag

Idag har hela familjen varit ledig.
Jakob gick upp först och såg på tv en stund, innan vi andra kom till liv.

Efter frukost åkte jag iväg och fixade med lite pappergöra för A-kassan.
Jonas och Jakob bakade en limpa... fylld med godsaker.


Efter lunch åkte vi till Sollentuna centrum en sväng.. och sen vidare till Kista centrum.
I Kista tog vi en fikapaus på Café Cloud.
Ser ni Jakob i tomteluvan?!


Vi hade bokat hämtmat och StarWarsfilm till kvällens fredagsmys.
Men på väg hem, vid femtiden, när vi åkte inom Sanda Pizzan så somnade vår stora kille.
Jakob sov som en stock... vi kunde inte väck honom. Så jag och Jonas åt själva och kikade på Califoniacation.

Men sen, vid 20:00, vaknade den stora till liv och ville ha sin Kebabtallrik och se på Starwars!
Pigg som en mört så klart ;-)

Så nu sitter Jonas och han och kikar på filmen från 1979!
Lite sent fredagsmys.. men lika mysigt för det ;-)

Själv tröttnade jag rätt fort på filmen och funderar på att gå och lägga mig brevid den lille killen.
Eller så hittar jag på något annat, som vanligt ;-)

Så här gott har John sovit, förutom små (knappt) halvvakna ammningspauser, sedan lunchtid.
Hoppas han sover i natt med ... vilket han säkert gör.. för han sover MYCKET!

Hur har din fredag varit?!??

2 kommentarer:

Annica sa...

Min fredag har jag spenderat ett par timmar på MVC / Förlossningen. Bebis har vänt tillbaka till tvärläge, så det blir ny vändning på måndag... De pratar om igångsättning, men det vetefan... Well, den som lever får se! Kramar!

Veronika sa...

vaaa hur kan man tröttna på en starwars film och framför allt dem första som kom ;p
Hoppas läget är bara bra med er. Det ser så ut i allafall :D
Ha en fortsatt trevlig helg

Kram