onsdag 14 april 2010

MAKEOVER

Har tagit fram lite färg


..och en träburk som jag köpt på loppis för ett tag sen


Efter lite decopage och färg så blev burken lite gladare, tycker jag.




En annan makeover har denna lampa fått:

Det var en brun fot på den förr... och en annan skärm.
Kanske är skärmen lite för stor för foten... men det får duga nu.
Skall leta rätt på en ny lampfot att måla om till min nya skärm.
För skärmen ÄLSKAR JAG.

Rött och turkost är en sån fin kombination tycker jag och just idag var det dom färgerna som dominerade ;-)

9 kommentarer:

Sanna sa...

Ja rött och turkos är en underbar färgkombination..riktiga gladfärger! Härliga makeover du gjort!
Kraaaam
Sanna

Love Peace Pionies sa...

kule farger sammen!!! den ble råkul!!
nå ligger koden på det siste innlegget mitt:)
klem

Sandra sa...

Åh vad fint!

Kram kram!

bitte71 sa...

Men åh, vad snyggt : rött och turkost är SÅ fint tillsammans!

Anna/Augusti_73 sa...

Diggar lampan!!

Fru Fly * Heidi sa...

Åja, jeg elsker de fargene sammen! Min lille datter har et skjørt som er HELT likt den lampen (røde med hvitte prikker og turkise detaljer9! Ha en fin vårdag!:) - Heidi

till-vidas-ara sa...

Oj, vilka härliga makeovers!!! Tycker burken blev helt underbar - vilken förändring. Och lampan är också kanon!! hoppas pirret kommit åter! Mitt har också varit borta någon dag då jag varit ansatt av magsjuka, men nu börjar jag piggna till igen..!

Kramar Lycke

Randiga Tråden sa...

Så fin burken blev.Vilken förändring.

nook Elin sa...

Jag har köpt en liknande träburk som jag tänkt måla om, så nu fick jag lite inspiration. Och jag tyckte det va gulligt att skärmen va så stor! =)