lördag 17 oktober 2009

Loppisfynd o fönsterfix

Idag blev det liten minisläktträff på loppisen igen.
Svärmor, sambons moster o morbror plus ett par kusiner och kusinbarn sågs och tog en fika tillsammans. Mysigt!

Jag köpte ett par burkar till skafferiet, en gjutjärnsstekpanna, en rosa ugnsform och en blå "kruka". Totalsumma: 85 :-


Den blåa keramikburken med fåglarna på fick bli en kruka till köksfönstret.



Min gamla st:Paula blomma har fått tokspel och börjat blomma vackert efter något år i träda.


Den stod innan i den vit tråkig kruka, så jag tog och målade om en kruka i limegrönt, så nu är det lite mer färg i mitt ena köksfönster.


Blev riktigt nöjd.
Nu skall jag bara se till och få bort all disk som samlat sig under fönstret.. så helhetsbilden blir snyggare i köket ;)

Inga kommentarer: