lördag 22 augusti 2009

En regnig lördag på landet

Igår kom vi ut till landet igen. Vårat älskade andra hem.

Idag sov vi länge! Jakob vaknade först kl. 09:20!

Ser ni den ljusa kaluffsen i den andra sängen? Den tillhör sjusovaren ;-)

Efter frukosten skyndade sonen ut till sin pappa och nu eldar dom tallris. Man får passa på när det regnar.
Själv har jag tänt en massa ljus inne och alldeles snart skall jag lägga mig på soffan och läsa min bok.

Precis här skall jag ligga ;-)

Ikväll blir det kräftor!


Ha en skön regnig lördag.

2 kommentarer:

~Johanna~ sa...

Åh vad mysigt med ett lantställe så nära! Härligt!

De blir kräftor hos oss också ikväll!

Anja sa...

Vilken underbar tillvaro ni har på ert supermysiga fina lantställe. Förstår att det är ett paradis på jorden att ha ett sånt ställe så nära att man verkligen kan utnyttja det.

Tror att det främjar för psykisk hälsa, att man kopplar av på ett helt annat sätt när man kan komma till en sådan plats när man vill.

kram vännen :-)