tisdag 14 april 2015

På gång igen

Nu har jag kommit igång med träningen igen. Känns sååå bra! 
Lite stel har man blivit o kondisen har verkligen gått utför. men jag är taggad som tusen! Så nu kan det bara bli bättre. 
För utan att jinxa något nu hoppas jag att alla är friska ett tag nu så jag kan upprätthålla en regelbunden träning.

Tänker också lite extra på matbiten nu.

Har gått med i Viktklubb för att lättare hålla koll på matintaget. Var med hos dom för många år sedan också o redan då uppskattade jag att man kan lägga in allt man stoppat i sig och få hjälp med att hålla koll på balansen på proteiner, kolhydrater och fett. Så att man inte äter fel. OCH att dom ger receptförslag utifrån vad man har för kaloriintag kvar på dagen. 
Idag fick jag förslag på en jätte god soppa på rostade tomater! Så det fick bli både mellis och kvällsmål. 

Härligt att vara igång som sagt... Nu kör vi!!

Inga kommentarer: