fredag 13 juni 2014

Om en liten stund...

... Tar jag mig till jobbet efter en lång sovmorgon. Åkte från landet i familjen och insåg på vägen hem hur otroligt lyckligt lottad jag är. Lyckokänslorna slog till när jag åkte utmed denna härliga väg:
Att få ha äran att ha två hem. Hemma o på landet. Och att ha möjligheten kunna åka emellan på grund av närheten. 
Att få se de vackra landskapet. Se hur landskapet ändras med årstiderna. Se grönskan o växtligheten. Att ha ynnesten att bo i detta varierande land där det finns möjligheter till sån här enkel lyx! Jag är verkligen såååå glad över detta. Lycklig! 


Idag är en annan dag. Gårdagen slutade jobbigt, så att sen få vakna av Lilltrollets klappar på kinden o sedan få ge sig iväg å se det här....det ger en hopp om sommaren! 
Kram alla härliga!





Inga kommentarer: