söndag 23 mars 2014

Pannkakor v.s Plättar

Jag tycker att jag är rätt duktig på att laga mat. Får till smaker o kan laga riktiga festmåltider ibland. Men det finns något som jag är urusel på att laga. Pannkakor! Ja jag vet att nu tycker många att "det ät ju det enklaste". Nää det är sjukt svårt! Det är helt enkelt en teknik jag inte lärt mig att bemästra. Så jag gör plättar istället.... Vilket jag inte heller grejar så bra. Men, barnen äter!  För det verkar smaka ok....Men vackert är det INTE! 
Kan inte äta sån här mat, så själv tar jag mig en sallad ;-)

Kan du laga pannkisar? Eller är du lika usel på denna kokkonst som jag? 

2 kommentarer:

Stella sa...

Jag är rätt bra på det faktiskt ;)

Unknown sa...

Sprint's 2011 Annual Report and 2012 Q1 10-Q Report
Nokia's key business gucci replica performance indicators have shown that Nokia is rapidly regressing as a company. Nokia's mobile device volumes chanel replica peaked in 2008 then saw a steady downward drift from 2009 to 2011 and collapsed in Q1 2012. Furthermore, Nokia's volumes for its relatively lucrative smartphone devices hermes outlet have sunk like a stone since 2010, suffering a 25% decline in 2011 and a 51% decline fendi outlet in Q1 2012 for good measure.