lördag 18 januari 2014

Hep! Här kommer lite bilder från min hall

Den kuliga listan har jag ju inte alls hunnit med. Jaja, jag gjorde lite av den i alla fall... O månaden är ju inte slut än :-)

Nu har jag inspirerats av ett annat projekt. Ett som Smpl driver. Smpl är ett företag som håller på med "rensa i röran"saker//Personlig organisatör  ;-) Jag fann dom via Facebook o följer deras blogg numera. 
Just nu så utmanar dom oss att skapa mer ordningen i hemmen. Något vi behöver! 

Denna månad är det Hallen som gäller. Så idag har jag börjat tömma hallen. OJ så mkt som man samlar på en sådan liten yta. 
Före:
(Tänk att garderoben hade åtta jackor in tryckta på hängaren innan också)

I mitten:

Jag har som sagt bara börjat. Nu är det TÖMT o nästa steg är att försöka få in rätt saker på vettigt sätt så ordning kan upprätthållas. Det är det svåra!! Och sen att se vart man kan gömma undan det som "är över" ;-) 
Önska mig lycka till nu.... För det lär behövas!

Inga kommentarer: