onsdag 27 april 2011

Jag önskar mig ...

...ett nytt objektiv:


Nikons nya AF-S 50/1,8G

Fyller ju 40 snart och då kan man väl få önska sig något sånt här fint och roligt?!?!
Den kommer dock till butik först den 2:a juni... (ett par dagar efter min födelsedag... ) Men va 17! Jag kan vänta ;-)

...och Prestenkort:

Desigual i Kista C

Lär behöva och vilja köpa lite nya snygga toppar till sommaren och hösten. Och den där affären fick mig totalt på fall. Helt i min smak! Me like!

... En weekend:
Tillsammans med gubben min. Någonstans, som ej är hemmavid eller landet ;) Gärna en storstad i europa... men ett ställe inte långt bort funkar också. Är inte så kräsen på det planet. Då vi inte är bortskämda med egentid. Senast vi kom bort en kväll/natt var snart två år sedan!

(observera att ovannämda är ej i någon prioordning)

Ja då så, nu vet ni. Bara att börja shoppa alltså *hihi*
Ja, önska kan man ju alltid!!! :-)

Inga kommentarer: