tisdag 17 februari 2009

Ändrade planer??

Mitt i städningen föddes en idé.
Kanske skall jag inte vara kvar i vardagsrummet?!
Kanske skall jag flytta tillbaka till kontoret.
Kanske skall jag ta över kontoret.

Kanske skall vi göra om en massa angående förvaring dyl. i vårat hem.
Kanske skall vi få till klädkammaren till ett litet kontor(ca.4kvm) och kanske skall klädförvaringen hamna i nya byråer i sovrummet. Kanske kanske kanske....
Ja jo, Jonas är med och tänker och tycker till han med, om någon nu undrar.
Vi funderar vidare och så gör vi om lite mer pö om pö och så får vi se vart vi landar sen.

Fortsättning följer.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har lite liknande planer här! När vi flyttade in i somras tänkte vi att klädkammaren är helt enorm och där kommer ALLT få plats, så vi sålde alla garderober och byråar och flyttade in allt där. Nu, ett halvår senare kan man (på riktigt!!!) inte stänga dörren till klädkammaren för golvet är helt belamrat med allt från smutstvätt till strykbräda och golfbag. Så.. Nu funderar vi om det kanske skulle vara bra att ha åtminstone en byrå. Men vad?! Jag är lite sugen på typ en högblank vit men det passar inte in någonstans. och en i ek skulle passa in, men jag vet inte om jag vill ha ek så mycket längre... what to do?
Lycka till ed era bestyr! Förresten blev ju köket bra (= såg inte innanbilder men mycket plats och så (:
hoppas allt ärbra med dig kompis.
kram