Känns som om jag är på god väg.
Clara testar Caia…
-
…så att du slipper. Clara testar är ett nytt bloggsegment då jag testar
olika hypeade smink och beautyprodukter och recenserar dem. Så att du
slipper gå ...
3 dagar sedan






3 kommentarer:
Jättefint & mysigt :)
Kram, Jenny
Åh va mysigt du har det gumman! Ni måste ha en rejält stor stuga om du till och med får plats med en ateljé. =)
Hoppas allt är bra med dig och familjen <3
Kram
Sanna
Vilken fin hörna! Kan tänka mig att inspirationen flödar. Gillar särskilt det rosa. Måste skaffa mer av det hemma. Valde mellan knallrosa eller knallgul hall hemma. Blev gul. Vart ska jag ha rosa. Måste bli i sovrummet. Får passa på när mannen är bortrest. Det blir inte första gången i så fall. Brukar roa mig med att se om han märker något. Det gör han oftast. Rosa sovrumsvägg hade han nog märkt. HOppas jag.
Skicka en kommentar