.....då jag nu också har lunginflammation.
Jorru, jag tar allt när jag håller på!
Lika bra liksom. Eller??
Tack gode gud för världens bästa sambo och hans mamma!
Summer by the Sea! Ocean-Inspired Art Classes and Retreats for Creative
Beachcombers
-
This summer, I'm inviting you to join me for Summer by the Sea! A
collection of online classes and retreats inspired by the beauty, wonder,
and curiosi...
7 timmar sedan

2 kommentarer:
Usch då! Stackars dig! Hoppas att du snart kryar på dig....
Kraam Lotten
Men usch och fy! Hoppas du piggnar på snart igen gumman! <3
Kraaaaam
Sanna
Skicka en kommentar